سوره
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        








جستجو





  دیدار نخبگان جوان با مقام معظم رهبری   ...

رهبرانقلاب: دولتهای اروپایی بر برجام تأکید دارند اما این کافی نیست. تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آنرا پاره نمیکنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آنرا ریزریز میکنیم/ اولاً اروپا باید درمقابل اقدامات عملی آنها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه همان حرف را بزنند که چرا ایران درمنطقه حضور دارد، یا چرا ایران موشک دارد؛ ما این از اروپاییها قبول نمیکنیم.

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



[چهارشنبه 1396-07-26] [ 06:59:00 ب.ظ ]





  شهیدان حامل بشارتند   ...

رهبرانقلاب:شهیدان به ما میگویند ترس و دلسردی و نومیدی نداشته باشید. نعمت و لطف الهی را در مقابل چشم ما نگه میدارند و این آن چیزی است که امروز به آن احتیاج داریم.

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



[جمعه 1396-04-30] [ 12:00:00 ق.ظ ]





  چماق رضا خان!   ...

ایده‌ روشنفکران و چُماق رضاخان!

?رهبرانقلاب: آنچه که نظام طاغوت بر سر این کشور و این ملت آورد، در طول سالهای متمادی حاکمیت سیاه و ننگین خود، حقیقتا یکی از فصول تلخ تاریخ ماست…

?طبق نقشه‌ی دشمنان اسلام و ایران، به کمک روشنفکران آن روز متصل به دربار پهلوی، تصمیم گرفتند که زن ایرانی را از دائره‌ی عفاف و حجاب خود بیرون کنند و این نیروی عظیم ایمانی را که به برکت عفاف، زن همواره در جوامع مسلمان وجود داشته است، نابود کنند و بر باد بدهند… کشف حجاب… این اقدام را با چماق، رضاخان در داخل کشور انجام داد… 

?برداشتن حجاب، مقدمه‌ای برای برداشتن عفت بود؛ برای برداشتن حیا در جامعه‌ی اسلامی بود. ۱۳۸۶/۱۰/۱۹

? بیست و یکم تیر سالروز قیام مسجد گوهرشاد و روز «حجاب و عفاف»

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



[چهارشنبه 1396-04-21] [ 01:57:00 ب.ظ ]





  فضای مجازی   ...

بايد از مسئولان در مسائل بین‌المللی صدای واحد شنيده شود.

⚠️ممكن است فلان كسی‌که در فضای مجازی كار ميكندعقيده ديگر داشته باشد، اهميت ندارد؛ مسئولان كشوربايد حرف واحدی بزنند.

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



 [ 01:56:00 ب.ظ ]





  پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه تروریستی    ...

ملت ایران متحد پیش خواهد رفت??

?در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند:

▪️بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به #شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است.این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند.نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های #آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون #سعودی نیست.ملت ایران، #متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله. یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و #تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

۱۹ خرداد ۱۳۹6

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



[جمعه 1396-03-19] [ 11:26:00 ق.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما